טינדר (צילום: BigTunaOnline, ShutterStock)
טינדר. איפה מתחילים? | צילום: BigTunaOnline, ShutterStock

השימוש באפליקציות דייטינג כמו טינדר גורם לכם לחץ? אתם לא לבד. חברת Match group, הבעלים של אפליקציות כמו טינדר ו-OkCupid, מנסה לפתור את הבעיה ולעזור לכם לבנות פרופיל אטרקטיבי במיוחד - בעזרת שימוש בבינה מלאכותית כמובן. כן, AI תעזור לכם (גם) להשיג יותר דייטים.

כלי אחד יעזור למשתמשים לבחור את משפט הפתיחה הכי מוצלח על בסיס הפרופילים של שני הצדדים. אם זה יעבוד, הבינה המלאכותית תוכל לעזור לפתור את אחד הקשיים הגדולים שיש למשתמשים באפליקציות דייטים - מאיפה מתחילים בכלל?

כלי נוסף שעובדים עליו בחברה יעזור למשתמשים לבחור את התמונות שהכי מתאימות לשמש כתמונות פרופיל. האפליקציה תוכל לסרוק את כל התמונות בטלפון ולבחור את התמונות שהבינה המלאכותית חושבת שיביאו הכי הרבה תוצאות.

לא ברור עדיין על איזה נתונים בדיוק תתבסס הבינה המלאכותית ומה יהיו הקריטריונים לפיהם ייבחרו התמונות הכי טובות. לטינדר יש הרבה מאוד נתונים שהיא אוספת ומנתחת על מנת לקבוע מיהם הפרופילים הכי מצליחים

הכלים החדשים שיוטמעו באפליקציות הוצגו בשיחה עם בעלי המניות אחרי פרסום דוח הרבעון השני ל-2023, שם סיפרו מנהלי החברה כי הם מפתחים אותם בימים אלה. 

לא ברור עדיין על איזה נתונים בדיוק תתבסס הבינה המלאכותית ומה יהיו הקריטריונים לפיהם ייבחרו התמונות הכי טובות. לטינדר יש הרבה מאוד נתונים שהיא אוספת ומנתחת על מנת לקבוע מיהם הפרופילים הכי מצליחים ומי המשתמשים הכי פעילים באפליקציה. טינדר יכולה יכולה להזין את הבינה המלאכותית בנתונים האלה וכך לאמן אותה.

אבל בינתיים, טינדר באה לקראת המשתמשים בעוד דרכים. האפליקציה פירסמה לאחרונה מחקר שבדק מהו פרופיל הטינדר האולטימטיבי,בהתבסס על אלף משתמשים בני 18-24. המחקר קובע למשל שמשפט הביו האולטימטיבי בטינדר צריך לכלול בין 15 ל-45 מילים בלבד, ומצא שיותר ממחצית מהמשתמשים מעדיפים לראות בפרופיל תחביבים ותחומי עניין. בנוסף, 35% מהמשתמשים מוצאים שגיאות כתיב בפרופיל כתכונה מורידה, ו-30% אחוז מדווחים שהם לא מתקדמים עם משתמשים שכותבים בפרופיל רשימה של תכונות חיצוניות מבוקשות.

המחקר גם מגלה ש-40% מהמשתמשים מחפשים בתמונות מישהו שיש לו סגנון "טוב", משהו שהבינה המלאכותית תחפש כנראה בתמונות שלכם. עוד עולה ש-51% מהמשתמשים דיווחו שתמונה עם האקס תעורר בהם התנגדות. 39% מהמשתמשים דיווחו שהם לא אוהבים לראות תמונות ערוכות יותר מדי.