נטפליקס דברים מוזרים (עיבוד: Sean Locke Photography, shutterstock)
נטפליקס. 16.90 שקל לכל צופה נוסף | עיבוד: Sean Locke Photography, shutterstock

נטפליקס ביטלה את שיתוף הסיסמאות - ותוצאות ראשוניות מראות שזה השתלם לה מאוד. בחודש מאי, לאחר שנטפליקס החלה לחייב משתמשים לשהות באותה כתובת על מנת לחלוק מנוי, הביקוש למנויים חדשים קפץ לשיא חדש. לפי תוצאות שפרסמה חברת המחקר "אנטנה", לשירות התוכן היו 4 "ימי שיא" במהלך החודש, בהם יומיים - ה-26 וה-27 במאי - במהלכם נוספו לה לא פחות מ-100 אלף מנויים חדשים, רק בארה"ב. אלה היו הימים, לפי אנטנה, שבהם הביקושים למנויי נטפליקס היו הגבוהים ביותר מאז החלה את המדידה, לפני 4.5 שנים.

גם מניית נטפליקס זינקה בעקבות זאת, והיא סיימה קפיצה מרשימה של 25% בחודש האחרון, מה שמשקף לנטפליקס שווי שקרוב ל-177 מיליארד דולר. לפי הערכות של נטפליקס עצמה, כ-100 מיליון מנויים משתמשים בשירות מבלי לשלם עליו, ו"רוכבים" על מנוי של מישהו אחר.

ב-23 במאי הפסיקה נטפליקס לאפשר שיתוף סיסמאות בארה"ב ובמדינות נוספות, כמו גם בישראל. לאחר השינוי, חשבון הנטפליקס נשאר פעיל רק למי שחי בתוך "הבית" של בעל המנוי. אם תרצו לשתף אותו עם אדם חיצוני, תצטרכו לשלם תשלום של 16.90 שקל (בישראל, בארה"ב התוספת היא 7.99 דולר). רק בעלי חבילות סטנדרט או פרימיום יזכו באפשרות זו, כאשר בחבילת הסטנדרט תוכלו להוסיף משתמש אקסטרה אחד ובפרימיום תוכלו להוסיף 2 משתמשים אקסטרה - כאשר כל אחד מהם יעלה 16.90 שקל נוספים.