סלאק (צילום: monticello, shutterstock)
סלאק. התוכנית החינמית דווקא משתדרגת מעט | צילום: monticello, shutterstock

סלאק (Slack) מעלה מחירים: הפלטפורמה הפופולרית לניהול משימות בבעלות Salesforce הודיעה על שינוי בתמחור החל מספטמבר, מנגד התוכנית החינמית משתדרגת מעט. אתר דה ורג' מדווח שזוהי העלאת המחירים הראשונה מאז הושקה ב-2014, והיא תשפיע לעת עתה רק על מנויי תוכנית "פרו" לצוותים של עד 15 איש. דמי השימוש למנוי פרו יעלה יעלו מ-8 דולר לחודש ל-8.75 דולר, עלייה של כ-10% אחוז. מנויי התוכנית השנתית יספגו עלייה דומה, מ-6.67 דולר לחודש ל-7.25.

עליית המחירים תשפיע בשלב זה על משתמשים פרטיים ועל ארגונים קטנים או צוותים קטנים, ולא על חברות גדולות עם מספר רב של משתמשים. משתמשים קיימים יכולים לשדרג ולהוזיל את התכנית שלהם עד ספטמבר, אולי על ידי שדרוג התוכנית או על ידי מעבר לתוכנית שנתית.

בנוסף לעליות המחירים סלאק הציגה בבלוג שינויים נוספים בתוכניות החינמיות. אם כרגע משתמשי חינם יכולים להציג עד 10,000 הודעות ולהעלות תכנים עד 5 ג'יגה, הרי שהחל מספטמבר משתמשים יוכלו לראות את כל ההודעות עד 90 יום מאז מועד פרסומן וללא הגבלה בכמות שלהן. "לרוב המשתמשים הפעילים שאינם משלמים עבור השירות מדובר בשיפור משמעותי לעומת תנאי השימוש הקודמים" נכתב בבלוג. בנוסף לכך, משתמשים חינמיים יקבלו גישה לפיצ'ר Clips שמאפשר לשלוח כל סוג הודעה - אודיו, וידאו או שיתוף מסך בערוצים או בהודעות פרטיות.