“היי יוטיוברים. לפני 25 שנה קיבלתי החלטה להצטרף לשני בוגרי סטנפורד שבנו מנוע חיפוש חדש. שמותיהם היו לארי וסרגיי" - כך פתחה סוזן וויצ'יסקי, מנכ"לית יוטיוב בתשע השנים האחרונות, את מכתבה לעובדי החברה שבו הודיעה על פרישתה. לארי וסרגיי הם כמובן לארי פייג' וסרגיי ברין, מייסדי גוגל, אליהם הצטרפה כבר בשלבי ההקמה של החברה והיתה העובדת ה-16 בחברה, שמונה כיום קרוב ל-200 אלף עובדים.
"היום, 25 שנה אחרי, החלטתי לקחת צעד אחורה מתפקידי כמנכ"לית יוטיוב, ולהתחיל פרק חדש בחיי, שבו אתמקד במשפחתי, בבריאותי, ובפרויקטים אישיים שיש לי תשוקה אליהם".
במהלך כהונתה של וויצ'יסקי, יוטיוב הפכה לחטיבה קריטית בעסקי גוגל, לאחר הרכישה של חברת הסטרימינג ב-2006. בדוחות האחרונים של אלפבית, חברת האם של גוגל, זה ניכר: יוטיוב הכניסה קרוב ל-30 מיליארד דולר במכירת מודעות, למעלה מ-10% מההכנסות של גוגל.
ווצ'יסקי היתה מהבכירות בנשות עמק הסיליקון ומהבודדות שעמדו בראש אופרציה עצומה כיוטיוב, אליה הצטרפה לפני תשע שנים. היא היתה ממקימי עסקי הפרסום של יוטיוב והיטיבה עם המפרסמים בה. לא פעם חטפה על כך חיצי ביקורת מיצרני התוכן של יוטיוב, שניסו למקסם את הרווחים הישירים שלהם מהפלטפורמה. היא תוחלף על ידי ניל מוהן, מס' 2 שלה ומי שסומן כיורשה בשנים האחרונות.