צוות חברת ג'יגסו jigso (צילום: ניב סמיטליין)
צוות ג'יגסו. "רוצים להיות העוזר האישי של כל עובד בחברה" | צילום: ניב סמיטליין

דמיינו סיטואציה שהבוסית שלכם מבקשת לעדכן אותה כל פעם שהגרף מגיע לנקודה מסוימת, לא משנה מה: מספר לקוחות בתור, "טיקטים" פתוחים בתמיכה הטכנית, עסקאות שנסגרו בחודש האחרון, חריגה מתקציב הפרסום או מספר אירועי אבטחה. "לכל דבר כזה יש דשבורד, עם כמה גרפים וכמה עמודים אבל הדרישה שעובדים יהיו 'על זה' כל הזמן היא בלתי אפשרית", מסביר אור שני, מייסד ומנכ"ל Jigso, חברה שנחשפת כעת עם גיוס סיד.

ג'יגסו פיתחה מערכת התראות אבל כזו שהעובד מגדיר לעצמו, אישית בפלטפורמת No code, מול המדדים שהוגדרו לו. אם למשל קופצת לו התראה שמשהו הגיע לטריגר כלשהו, הוא יכול מתוך הממשק של ג'יגסו לעדכן את הבוסית שלו בסלאק על כך או לנקוט בכל פעולה אחרת.

"לא תוצף בהתראות"

"אנחנו לא מנסים לייצר עוד דשבורד שאתה צריך להסתכל עליו כל היום, אנחנו קוראים לזה לעשות לדשבורד בייביסיטינג, אבל כשמשהו קורה תקבל התראה", אומר שני ומדגים: "למשל אני קינפגתי שבכל פעם שמישהו בארגון כותב את הביטוי SOC2 (תקן אבטחת מידע ופרטיות, א"ז) זה קופץ לי, לא משנה איפה, כי אני לא רוצה שמישהו יכתוב הערה איפשהו בג'ירה שיכול להיות שהפיצ'ר הזה פוגע בתקן. אנחנו קוראים לכל טריגר כזה Cue אבל השתמשנו בטכניקות של de-duplication כדי שלא תוצף בהתראות".

שני נותן עוד דוגמה: "סטארט אפ בשם PayEm עובדים איתנו כמה חודשים ושם ב-customer success הגדירו שהם רוצים לקבל התראה על טיקט שפתוח כבר 3 ימים, למרות שזו עבודה של צוות הסופורט".

שני הוא יזם סדרתי, וג'יגסו הוקמה ב-2021 על ידו ועל ידי תומר נווה. שני טייס, תומר בוגר 8200, וכך גם מרבית עובדי החברה, 10 במספר. החברה גייסה סיד של 7.5 מיליון דולר בתחילת 2022 וכעת נחשפת. את הגיוס הובילו אנטרי-קפיטל, ג'נרל קטליסט וקרן Jibe.

שני: "אני קינפגתי שבכל פעם שמישהו בארגון כותב את הביטוי SOC2 זה קופץ לי, לא משנה איפה, כי אני לא רוצה שמישהו יכתוב הערה איפשהו בג'ירה שיכול להיות שהפיצ'ר הזה פוגע בתקן"

בהודעת הגיוס נכתב: "ג׳יגסו מפתחת פלטפורמת מידע המנגישה את המידע הארגוני לעובדים בתפקידים השונים. החברה מתחברת לכל המערכות הארגוניות ומאפשרת שליטה מלאה בהתראות, סוג המידע ואופן הצריכה שלו בצורה פרסונלית. כמות המערכות, הדשבורדים ומאגרי הנתונים עלו בשנים האחרונות בצורה דרמטית. מחקרים גלובליים הראו שכ-80% מהעובדים ציינו שעומס הדאטה והמערכות יצר אצלם לחץ מתמשך ו-35% ציינו שהלחץ הזה משפיע בצורה דרמטית על היכולת שלהם לבצע את המשימות שלהם בצורה מיטבית". שני מספר כי לחברה כעת 40 לקוחות, בניהם PayEm, ביזבו, Datagen ועוד.

כעת, רוכבת על גל ה-AI הנוכחי, ג'יגסו מרחיבה את המוצר ומשיקה את אותה הלוגיקה בצ'אט בוט מבוסס סלאק. למוצר החדש היא קוראת Sidekick והוא חינמי. "מה אנחנו רוצים להיות כשנהיה גדולים?", שואל שני ומשיב: "העוזר האישי של כל עובד בחברה, כמו שפעם הייתי לי עוזרת אישית שבודקת לי דברים וזוכרת לי דברים".

בהודעה לעיתונות מוסבר כי "באמצעות Sidekick כל עובד בחברה יכול לשאול בשפה חופשית כל שאלה על המידע הארגוני, לבקש לקבל התראות על דברים שונים, ליצור תזכורות וסיכומים מערוצי תקשורת ארגוניים ועוד".