איך תשמרו על עובדים מאושרים כל השנה (אילוסטרציה: By Dafna A.meron, shutterstock)
אילוסטרציה: By Dafna A.meron, shutterstock

עד לא מזמן, שימשו אנשי הקריאייטיב (בעיקר) כמספרי סיפורים טובים (Story tellers). הם אלו שבנו את המיתוג, הקופי והעיצוב סביב המוצר של הלקוח. אבל בשנים האחרונות הם הולכים ומוצאים את עצמם גם כ-Story creators – אלו שהוגים את המוצר ושותפים בבנייתו מן היסוד. וכדי לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך, הם צריכים להתמחות בהרבה דברים: ביזנס, דאטה, טכנולוגיה (ובמיוחד להתיידד עם מנועי AI חדשים שמייצרים מהפכה מטורפת בתחום). מוזמנים להאזין לפרק שלנו בפודקאסט 'המימד הדיגיטלי'*, בו התארחו שני שועלי קריאייטיב ותיקים ולמודי קרבות קופי, שיספרו לכם על אנשי הקריאייטיב של העולם החדש:  מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome (מבית Deloitte Digital), וטל שוויגר – מנהל מחלקת האסטרטגיה המותגית בסטודיו. מנחה: ד"ר יובל דרור.

 

 

*הפודקאסט 'המימד הדיגיטלי' הופק בשיתוף עם רשת 'עושים היסטוריה'.

מרגישים קריאייטיבים ורוצים לשתף אותנו? תנו בקליק.

מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome  (צילום: שיווק)
מעין פרוינד | צילום: שיווק
טל שוויגר (צילום: שיווק)
טל שוויגר | צילום: שיווק