![איך תשמרו על עובדים מאושרים כל השנה (אילוסטרציה: By Dafna A.meron, shutterstock) איך תשמרו על עובדים מאושרים כל השנה (אילוסטרציה: By Dafna A.meron, shutterstock)](https://img.mako.co.il/2018/07/05/shutterstock_583521010_i.jpg)
עד לא מזמן, שימשו אנשי הקריאייטיב (בעיקר) כמספרי סיפורים טובים (Story tellers). הם אלו שבנו את המיתוג, הקופי והעיצוב סביב המוצר של הלקוח. אבל בשנים האחרונות הם הולכים ומוצאים את עצמם גם כ-Story creators – אלו שהוגים את המוצר ושותפים בבנייתו מן היסוד. וכדי לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך, הם צריכים להתמחות בהרבה דברים: ביזנס, דאטה, טכנולוגיה (ובמיוחד להתיידד עם מנועי AI חדשים שמייצרים מהפכה מטורפת בתחום). מוזמנים להאזין לפרק שלנו בפודקאסט 'המימד הדיגיטלי'*, בו התארחו שני שועלי קריאייטיב ותיקים ולמודי קרבות קופי, שיספרו לכם על אנשי הקריאייטיב של העולם החדש: מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome (מבית Deloitte Digital), וטל שוויגר – מנהל מחלקת האסטרטגיה המותגית בסטודיו. מנחה: ד"ר יובל דרור.
*הפודקאסט 'המימד הדיגיטלי' הופק בשיתוף עם רשת 'עושים היסטוריה'.
מרגישים קריאייטיבים ורוצים לשתף אותנו? תנו בקליק.
![מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome (צילום: שיווק) מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome (צילום: שיווק)](https://img.mako.co.il/2022/07/26/maayan_autoOrient_i.jpg)
![טל שוויגר (צילום: שיווק) טל שוויגר (צילום: שיווק)](https://img.mako.co.il/2023/02/15/talshweigger_autoOrient_i.jpg)