המהפכה הדיגיטלית נמצאת על ספידים בשנים האחרונות, והיא גרמה לשינויים מהותיים – יש שיאמרו משבשים - בתפיסת התפקיד של מנהלי השיווק; כיום, הם צריכים להיות מולטי-דיצסיפלינריים ולהפעיל כל הזמן את 2 האונות במוח: לצד הבנה בקריאייטיב ובקופי, הם צריכים להתמחות בדיגיטל, לתרגם דאטה לתובנות עסקיות ולאמץ כלים טכנולוגיים מתקדמים לפני המתחרים. איך מצליחים לחבוש כל כך הרבה כובעים?
מוזמנים להאזין לפרק בהשתתפותם של שניים שמחזיקים בקולקציה משלהם: רחלי קריאל, ה-CMO של Deloitte ישראל, ואיתי בונה, מנהל בכיר בצוות האסטרטגיה של Deloitte Digital.
הפרק הוקלט במסגרת הפודקאסט שלנו -'המימד הדיגיטלי'- והופק במשותף עם רשת הפודקאסטים 'עושים היסטוריה'